niedziela, 1 maja 2016

No Habrá Mañana - Tekst i tłumaczenie

Jedna osoba poprosiła mnie o tłumaczenie piosenki "No Habrá Mañana". Jak widać właśnie z tą piosenką do Was przychodzę. Niestety wczoraj nie zdążyłam dodać na bloga. Tłumaczenia będą pojawiać się 2 razy w miesiącu. Uznajmy, że ta piosenka jest jeszcze na kwiecień xd Po prostu nie udało mi się ją wczoraj dodać :P To co? Ciekawi? To zapraszam. Dodatkowo fajnie by było gdybyście włączyli piosenkę do czytania :)




Tekst:
Baby, ven, miénteme. 
Te voy a creer. 
No quiero la verdad, 
Tan sólo hoy, gozar. 
Miénteme 

Véndeme con tu piel.
Un cuento de amor.
Tú ponme a mil, sin más. 
Quererme, no es vital. 

Quiero salir de tu gravedad, 
Vuelves a mí como un boomerang. 
Prefiero hacer sólo esta función 
A ser tu gran perdedor. 

Sin condiciones, sin más temores. 
Deja que tu cuerpo, mande. 
Porque ya no habrá manana. Oh.
Sin compromiso, sin esperanza.
Despues de tenerte, baby, 
Sé que ya no habrá manana. 

Come, baby, give me your love. 
'Cause There's no more tomorrow. 
Come, baby, give me your love. 
'Cause There's no more tomorrow. 

Ni tu piel, ni tu olor, 
Ni rastro de tu amor. 
Manana nada habrá, 
Así que por favor, 
miénteme. 

Quiero salir de tu gravedad, 
Vuelves a mí como un boomerang... 
Prefiero hacer sólo esta función 
A ser tu gran perdedor. 

Sin condiciones, sin más temores. 
Deja que tu cuerpo, mande. 
Porque ya no habrá manana. Oh.
Sin compromiso, sin esperanza.
Despues de tenerte, baby, 
Sé que ya no habrá manana.  

Come, baby, give me your love. 
'Cause There's no more tomorrow. 
Come, baby, give me your love. 
'Cause There's no more tomorrow. 

Sé que ya no habrá manana.

Tłumaczenie:
Kochanie chodź, okłam mnie 
Wierzę w ciebie
Nie chcę prawdy
Tylko dzisiaj, cieszyć się.
Okłam mnie 

Sprzedaj mnie z twoją skórą
Opowiadanie miłosne
Włóż mi tysiąc, nie więcej.
Kochaj mnie, to nie jest życiowe

Chcę chodzić z Tobą na poważnie,
Wróć do mnie jak bumerang.
Wolę mieć tylko tą funkcję
Aby być twoim wielkim, zwyciężonym.

Bez zobowiązań, bez większych obaw
Niech twoje ciało, rozkazuje.
Ponieważ już nie będzie jutra. oh
Bez kompromisu, bez nadziei.
Gdy cie miałem, kochanie.
Wiem, że już nie będzie jutra.

Chodź, kochanie, daj mi swoją miłość.
Bo nie będzie więcej jutra.
Chodź, kochanie, daj mi swoją miłość.
Bo nie będzie więcej jutra.

Ani twoja skóra, ani twój zapach,
Ani ślad twojej miłości
Jutra nie będzie
Więc proszę,
Okłam mnie

Chcę chodzić z Tobą na poważnie,
Wróć do mnie jak bumerang.
Wolę mieć tylko tą funkcję
Aby być twoim wielkim, zwyciężonym.

Bez zobowiązań, bez większych obaw
Niech twoje ciało, rozkazuje.
Ponieważ już nie będzie jutra. oh
Bez kompromisu, bez nadziei.
Po tym jak ciebie miałem, kochanie.
Wiem, że już nie będzie jutra.

Chodź, kochanie, daj mi swoją miłość.
Bo nie będzie więcej jutra.
Chodź, kochanie, daj mi swoją miłość.
Bo nie będzie więcej jutra.

Wiem, że już nie będzie jutra.



Tekst był ciężki, więc błędy mogły się pojawić. Tak samo jak we wcześniejszych moich tłumaczeniach. Przypomnę Wam, że nie tłumaczę słowo w słowo, bo by dziwny tekst wyszedł. Przyznam, że poprawiałam to kilka razy i nadal coś mi w tym nie pasuję, ale nie mam pomysłu xd Po za tym tłumaczę tak jak uważam, więc każdy może to przetłumaczyć trochę inaczej ;) Mam nadzieję, że nie jest źle. 

Przetłumaczyłam już:
!!Tłumaczenie jest mojego autorstwa, 
więc zabraniam kopiować oraz wykorzystywać 
bez mojej zgody pisemnej!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz