czwartek, 5 maja 2016

Koncert w Teatrze Metropolitan (5.03.2016)

Witajcie. To dzisiaj przychodzę z dosyć banalnym (?), ale i ciekawym postem. Tytuł postu słaby, nie zachęcający (bynajmniej może nie dla wszystkich ;p), ale ma drugie dno. Tak naprawdę dzięki temu natchnęło mnie, aby o tym do Was napisać. Myślę, że się Wam post spodoba i jak jesteście ciekawi to zapraszam :)
_____________________________________________________________

Pewnego dnia zaczęłam oglądać filmiki z koncertu Abrahama. Podobały mi się i widziałam fajne choreografie. Myślę, że taki post Wam się spodoba, bo pokaże Wam filmiki z koncertu w Teatrze Metropolitan. Sądzę iż jesteście ciekawi jakie Abraham ma choreografie do piosenek z najnowszego albumu "Are You Ready?". Niestety nie wszystkie będą, ale pojawi się większość piosenek. Dodam jeszcze, że biorę filmiku tylko z tego koncertu a to dlatego, że najwięcej filmików jest właśnie z niego :D Także idziemy dalej...

1. Początek koncertu. Piosenki: Are You Ready?, Old School, Undercover.


A jeśli komuś nie chce się oglądać takiego długiego filmiku to tutaj macie oddzielnie:

  • Are You Ready?
  • Old School
  • Undercover (dodatkowo razem z "Get The Phone")


2. A teraz idziemy dalej.

  • It´s You & I Choose That Girl (połączył dwie piosenki w jedno)


  • Me Gustas (dla wybranej, w powyższym filmiku, fanki)
  • Lanzalo
  • I'm Feeling so Good
  • Another Heartbreak (gra na gitarze)
  • Loving an Angel
  • Na początku jest beatbox a później Abri wychodzi na scenę i śpiewa "A Place In My Heart" (gra an gitarze)
  • Te Dare Mi Corazon (gra na gitarze)
  • Asi Es Tu Amor
  • Guilty Pleasure
  • When You Love Somebody
  • Girlfriend
  • Eres Como El Aire & All The Girls (dwie piosenki na jednym filmiku)

  • Mueve
  • If I Can't Have You
  •  Señorita





I koniec. Taki "The End" xd 
A tak teraz poważnie to już jest koniec koncertu. Między innymi tak on wyglądał. Jak widać świetne choreografie, bynajmniej mi się one podobały. Z tego co zauważyłam to Abraham zaśpiewał prawie wszystkie piosenki z najnowszego albumu. No właśnie, prawie... Jak sądzicie, jakiej piosenki brakuje? 

Brakuje: "Like an Animal".

Zaczęłam szukać czy w ogóle ją śpiewał na jakimkolwiek koncercie, ale nie mogę znaleźć. Są dwie opcje, czyli:
 1. Tej piosenki jeszcze nigdzie nie zaśpiewał 
     albo
 2. Nie ma żadnego filmiku jak wykonuje tą piosenkę.

Jestem ciekawa tego. Może kiedyś ją zaśpiewa...

Wracając. Jak widać mimo, że to jest trasa "Are You Ready?" to jednak zaśpiewał piosenki z poprzednich płyt, np:

  • Lanzalo, Girlfriend, Me Gustas, Get The Phone, Undercover (płyta: "AM")
  • All The Girls, It's You, I Choose That Girl, Another Heartbreak, Eres Como El Aire, Señorita (płyta: "Who I AM")



Spodobał Wam się post? Jak wrażenia po choreografiach? Podobają się Wam czy myśleliście, że będą lepsze? Piszcie co sądzicie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz