czwartek, 17 grudnia 2015

Mueve - Tekst i tłumaczenie

Dzisiaj przychodzę z tłumaczeniem "Mueve". Zostałam poproszona o nią przez jedna osobę i oto jest. Mam nadzieje, że ucieszycie się z tej piosenki. Kolejna piosenka, która będzie przetłumaczona to "I'm Feeling So Good" z CD9. :)


Tekst:
Wanna get a little closer 
Wanna get a little closer, alright 
Baby i just wanna know ya 
Baby i just wanna hold ya tonight 

You know you drive me wild 
Tu cuerpo es un volcán 

Baby i just wanna touch ya 
Touch ya, touch ya 
Touch ya, bailando lento sobre mi pecho 

Roll with me baby yeah 
Dangerous dancer drop like an anchor 
Sigue bajando yeah 

Mueve, mueve!
Shake it for me girl 
Just put it on me girl 
Call the police girl 
Házmelo así yeah 

Mueve, mueve! 
Tu y yo muriendo se rompe el silencio 
Me estoy derritiendo, esto es un incendio 

Mueve, mueve! 

Shake, shake. shake, shake! 
Shake, shake! Mueve, mueve! 

Love the way you take it down girl 
Love the way you take it down girl 
So hot! 
Nina sigue así no pares 
Nina sigue así no pares 
Don´t stop! 

Tenerte justo ahi 
Look so damn good to me 
Baby i just wanna touch ya 
Touch ya, touch ya, touch ya 

Bailando lento sobre mi pecho 
Roll with me baby yeah 
Dangerous dancer drop like an anchor 
Sigue bajando yeah 

Mueve, mueve! 
Shake it for me girl 
Just put it on me girl, mueve, mueve, 
Call the police girl 
Házmelo así yeah 

Mueve, mueve! 
Tu y yo muriendo, se rompe el silencio, 
Me estoy derritiendo, esto es un incendio 

Mueve, mueve! 

Shake, shake, shake, shake, 
Shake, shake! Mueve, mueve!

Mueve, mueve! 
Shake it for me girl 
Just put it on me girl, 
Mueve, mueve 
Call the police girl 
Házmelo así yeah 
Mueve, mueve! 

Tu y yo muriendo se rompe el silencio 
Me estoy derritiendo, esto es un incendio 

Mueve, mueve!

Tłumaczenie:
Chce w to wejść trochę bliżej
Chce w to wejść trochę bliżej, w porządku
Kochanie, chce tylko znać ciebie
Kochanie chce tylko trzymać ciebie dzisiaj wieczorem

Wiesz, że jeździsz mną dziko
Twoje ciało jest wulkanem

Kochanie ja po prostu chce cie dotknąć
Dotknąć cie, dotknąć cie
Dotknąć cie, powolny taniec na mojej klatce piersiowej

Obkręć się ze mną, kochanie
Niebezpieczny taniec opuścić jak kotwice
Nadal upadać

Ruszaj, ruszaj!
Potrząśnij tym dla mnie dziewczyno
Po prostu umieść to na mnie dziewczyno
Zadzwoń na policje dziewczyno
Dajcie mi znać yeah

Ruszaj, ruszaj!
Ty i ja umierając, przerywa cisze
Jestem topniejący, to jest ogień

Ruszaj, ruszaj!

Potrząśnij, potrząśnij! Potrząśnij, potrząśnij!
Potrząśnij, potrząśnij! Ruszaj, ruszaj!

Uwielbiam sposób w jaki zabierasz mnie na dol dziewczyno
Uwielbiam sposób w jaki zabierasz mnie na dol dziewczyno
Taka gorąca!
Dziewczyno tak trzymać, nie przestawaj
Dziewczyno tak trzymać, nie przestawaj
Nie przestawaj

Mieć cie właśnie tutaj
Spójrz tak cholernie dobrze mi 
Kochanie ja po prostu chce cie dotknąć
Dotknąć cie, dotknąć cie, dotknąć cie

Powolny taniec na mojej klatce piersiowej
Obkręć się ze mną, kochanie
Niebezpieczny taniec opuścić jak kotwice
Nadal upadać

Ruszaj, ruszaj!
Potrząśnij tym dla mnie dziewczyno
Po prostu umieść to na mnie dziewczyno
Zadzwoń na policje dziewczyno
Dajcie mi znać yeah

Ruszaj, ruszaj!
Ty i ja umierając, przerywa cisze
Jestem topniejący, to jest ogień

Ruszaj, ruszaj!

Potrząśnij, potrząśnij! Potrząśnij, potrząśnij!
Potrząśnij, potrząśnij! Ruszaj, ruszaj!


Ruszaj, ruszaj!
Potrząśnij tym dla mnie dziewczyno
Po prostu umieść to na mnie dziewczyno
Ruszaj, ruszaj!
Zadzwoń na policje dziewczyno
Dajcie mi znać yeah

Ty i ja umierając, przerywa cisze
Jestem topniejący, to jest ogień

Ruszaj, ruszaj!

I oto całe tłumaczenie. Co o nim sądzicie?

Przetłumaczyłam już:
!!Tłumaczenie jest mojego autorstwa, 
więc zabraniam kopiować oraz wykorzystywać 
bez mojej zgody pisemnej!!

5 komentarzy:

  1. Tłumaczenie jest świetne ^^ małe pytanko... dałabyś radę przetłumaczyć "A place in my heart" lub "Homeless"? Byłabym wdzięczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Nie ma problemu. Postaram sie jak najszybciej przetlumaczyc. Najpierw dodam na bloga "I'm Feeling so Good" ;)

      Usuń
    2. Zapomniałam napisać, że przetłumaczę "Homeless", bo "A Place In My Heart" ma przetłumaczyć Marysia :D

      Usuń
    3. Jesteście kochane dziewczyny^^ Dziękuje :*

      Usuń
    4. Nie ma za co kochana! :* Po to tutaj jesteśmy ^^ Zawsze pomożemy i jesteśmy otwarte na Wasze propozycje. Czasami same nie wiemy o czym napisać post i czasami potrzeba nam motywacji :) :p

      Usuń