wtorek, 31 maja 2016

If I Can't Have You - Tekst i tłumaczenie

Bardzo pzrepraszam, że w maju tak mało postów było. Niestety nie udało się inaczej. Też przez kilka dni nie miałam internetu i nic nie mogłam zrobić. Dzisiaj przychodzę do Was z tłumaczeniem piosenki "If I Can't Have You" jak zauważyliście po tytule posta xd Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni i jeśli jesteście ciekawi to zapraszam. 
 __________________________________________________________________________

Tekst:

You make my heart beat 
I want your body 
Quiero sentir 
Cada parte que hay en ti

The way you rock me
It's like a party
Mi amor por ti
No se puede describir

A mi lado arrímate, girl
Quiero sentirte muy cerca baby
Pasar la noche amándote, tonight

If I can't have you
I don't want nobody, 
Don't want nobody

If I can't have you
Ya no quiero a nadie
No quiero a nadie

Tu eres mi guardián
Mi agua y mi pan
I know my search is done, done, done

If I can't have you
I don't want nobody
No quiero a nadie

I wanna know you
Girl let me show you
Que esto es real
Jamás me he sentido igual, no

Girl I confess you
You're my obsession
Sabes que hoy
Me robaste el corazón

A mi lado arrímate, girl
Quiero sentirte muy cerca baby
Pasar la noche amándote, tonight

If I can't have you
I don't want nobody
Don't want nobody

If I can't have you
Ya no quiero a nadie
No quiero a nadie

Tu eres mi guardián
Mi agua y mi pan
I know my search is done, done, done

If I can't have you
I don't want nobody
No quiero a nadie

(If I can't have you)

Más allá de tu calor
La vida se acabó
Nina sin ti no quiero amor

If I can't have, have, yeah
If I can't have you

Tu eres mi guardián
Mi agua y mi pan
I know my search is done, done, done

Tu eres mi guardián
Mi agua y mi pan
I know my search is done, done, done

If I can't have you
If I can't have you
I don't want nobody
No quiero a nadie


Tłumaczenie:

Sprawiasz, że moje serce bije
Chcę twojego ciała
Chcę czuć
każdą część Ciebie

Sposób w jaki mnie zabawiasz
Jest jak impreza
Moja miłość do ciebie
Nie potrafię tego opisać

Przysuń się bliżej mnie, dziewczyno
Chcę czuć cię bardzo blisko, kochanie
Spędzić miłosną noc, dzisiaj wieczorem

Jeśli nie mogę cię mieć
Nie chcę nikogo, 
nie chcę nikogo

Jeśli nie mogę cię mieć
Już nie chcę nikogo
nie chcę nikogo

Jesteś moim strażnikiem,
Moją wodą i chlebem
Wiem, że moje poszukiwanie jest zakończone, zakończone, zakończone

Jeśli nie mogę cię mieć
Nie chcę nikogo
Nie chcę nikogo

Chcę Cię poznać
Dziewczyno pozwól mi pokazać tobie
Że to jest prawdziwe
Nigdy nie czułem się tak

Dziewczyno przyznaję ci
Jesteś moją obsesją
Wiedz, że dziś
Skradłaś moje serce

Przysuń się bliżej mnie, dziewczyno
Chcę czuć cię bardzo blisko, kochanie
Spędzić miłosną noc, dzisiaj wieczorem

Jeśli nie mogę cię mieć
Nie chcę nikogo, 
nie chcę nikogo

Jeśli nie mogę cię mieć
Już nie chcę nikogo
nie chcę nikogo

Jesteś moim strażnikiem,
Moją wodą i chlebem
Wiem, że moje poszukiwanie jest zakończone, zakończone, zakończone

Jeśli nie mogę cię mieć
Nie chcę nikogo
Nie chcę nikogo

(Jeśli nie mogę cię mieć)

Poza twoim ciepłem
Życie się skończyło
Dziewczyno bez ciebie nie chcę miłości

Jeśli nie mogę cię mieć, mieć, yeah
Jeśłi nie mogę cię mieć

Jesteś moim strażnikiem,
Moją wodą i chlebem
Wiem, że moje poszukiwanie jest skończone, skończone, skończone

Jesteś moim strażnikiem,
Moją wodą i chlebem
Wiem, że moje poszukiwanie jest skończone, skończone, skończone

Jeśli nie mogę cię mieć
Jeśli nie mogę cię mieć
Nie chcę nikogo
Nie chcę nikogo


Piszcie co sądzicie o tłumaczeniu i jak Wam się podoba! :)

Przetłumaczyłam już:
!!Tłumaczenie jest mojego autorstwa, 
więc zabraniam kopiować oraz wykorzystywać 
bez mojej zgody pisemnej!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz