niedziela, 24 kwietnia 2016

Abraham w Massa Fresca!

Witajcie. Tym razem przychodzę do Was z ciekawą informacją. Jak zapewne wiecie Abraham jest teraz w Portugalii. Od kilku dni bardzo często udziela się na portalach społecznościowych. Właśnie ostatnio coś bardzo ciekawego dodał na Facebooka i o tym sobie porozmawiamy. Jesteście ciekawi co oznacza tytuł posta? O co chodzi z Massa Fresca? To zapraszam do czytania dalej :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To może zacznijmy od początku.

Co to jest Massa Fresca?
To jest serial telewizyjny w Portugalii. Można nawet powiedzieć, że telenowela ;) 
Jeszcze nawet nie zaczęły być emitowane odcinki, bo dopiero jutro jest jego premiera. No dobra, ale dlaczego o tym mówię? To idziemy dalej...

Co ma Abraham wspólnego z tą telenowelą?
Zdziwiłybyście się, bo bardzo dużo. Wczoraj Abraham napisał na FB ciekawą informację dotyczącą właśnie tej telenoweli. Teraz dobrze by było ją podać, więc to jest to:

Podpis zdjęcia:
Abrahamers, os tengo un notición! Estoy grabando un episodio para una serie Portuguesa Massa Fresca que se estrena el lunes en TVI y donde nuestra "OLD SCHOOL" será la banda sonora!! 
Desejem-me Sorte!
Tłumaczenie:
Tłumaczenie:
Abrahamers, mam dla Was wiadomość! Jestem na nagrywaniu odcinka dla nowej portugalskiej serii Massa Fresca, której odbędzie się w poniedziałek w  TVI i będzie tam nasze "OLD SCHOOL" jako ścieżka dźwiękowa!! 
Życzcie mi powodzenia!Tłumaczenie:


Jak widać świetna wiadomość, nieprawdaż? Jednak poczekajcie, bo to nie wszystko...


Co jeszcze?
Abraham po kilku godzinach znowu dodał zdjęcia z kolejną ciekawą informacją w związku z ta telenowelą. A oto ona:

Podpis zdjęcia:
Con actores de Massa Fresca! La serie portuguesa q llevará como banda sonora mi canción ‪#‎OldSchool‬! También estaré de invitado en uno de sus episodios! Estreno este lunes por TVI!😉
Tłumaczenie:
Z aktorami z Massa Fresca! Tą portugalską serię prowadzić będzie moja piosenka ‪#‎OldSchool‬! Również zostałem zaproszony do jednego z odcinków! Premiera w ten poniedziałek w TVI!😉 

Z tego co można przeczytać to Abraham zagości w jednym z odcinków Massa Fresca!
Jak zapewne wiecie, Abraham jest również aktorem. Grał w telenoweli "Raphael" jako młodszego Raphael'a. Jestem pewna, że bardzo się z tego cieszy i jest dumny jak bardzo daleko wspiął się.


A o co chodzi z tą ścieżką dźwiękową?
Możecie jej nie rozumieć, więc już tłumaczę o co chodzi. Jak oglądacie jakąś telenowelę to zawsze na początku każdego odcinka jest piosenka przewodnia (bo tak to można nazwać). Ogólnie taka zapowiedź (?) wraz z piosenką. To właśnie w Massa Fresca piosenką przewodnią będzie "Old School" naszego Abrahama! Dodatkowo w trakcie jakiś odcinków zapewne też będzie można ją usłyszeć w tle. Szczerze? Nie mogę się tego doczekać!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No dobrze kochani. To już wszystko co chciałam Wam powiedzieć. Myślę, że nic nie pominęłam. Przyznam Wam szczerze, że z wielką chęcią chciałabym to zobaczyć. Może jakoś mi się uda i popróbuje. ;) A Wy? Jakie wrażenia po tej informacji? Cieszycie się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz