środa, 6 kwietnia 2016

Guilty Pleasure - Tekst i tłumaczenie

Dawno na blogu nie było żadnego tłumaczenia. Po świętach trzeba było się ogarnąć. Postanowiłam, że tym razem dodam tłumaczenie piosenki "Guilty Pleasure". Mam nadzieję, że jesteś ciekawi o czym ona jest. Przyznam, że jak ją tłumaczyłam to trochę się pośmiałam ;) 



Tekst:

I get up, yeah 
I can't stop, can't stop thinking of you, yeah 
I get up, yeah 
When we will be the next time I touch you, yeah 

So sexy (sexy), 
Yo quiero recorrerte muy despacio. 
So crazy (crazy), 
Tú ya me hiciste adicto a tus labios. 

No, 
no puedo separarme de tu cuerpo. 
I said no, 
I just wanna be your guilty pleasure, 
My pleasure.

Tell me what you're needing, 
I'll give you baby. 
Make it last forever, 
Te lo daré. 
Tell me what's your secret, 
Se que te mueres. 
What's your guilty pleasure? 
Guilty, guilty pleasure.

Guilty, guilty pleasure.

Don't be shy. 
Come on, come on talk about it. 
What's on your mind, 
Let me play it out on your body. 

So sexy (sexy), 
Yo quiero recorrerte muy despacio. 
So crazy (crazy), 
Tú ya me hiciste adicto a tus labios. 

No, 
no puedo separarme de tu cuerpo. 
I said no, 
I just wanna be your guilty pleasure, 
My pleasure. 

Tell me what you're needing, 
I'll give you baby. 
Make it last forever, 
Te lo daré. 
Tell me what's your secret, 
Se que te mueres. 
What's your guilty pleasure? 
Guilty, guilty pleasure 

Guilty, guilty pleasure. 

Tell me what you're needing, 
I'll give you baby. 
Make it last forever, 
Te lo daré. 
Tell me what's your secret, 
Se que te mueres. 
What's your guilty pleasure? 
Guilty, guilty pleasure.

Tłumaczenie:

Wstaje, yeah
Nie mogę przestać, przestać myśleć o tobie, yeah
Wstaję, yeah
Kiedy będziemy następnym razem, dotknę cię, yeah

Taka seksowna (seksowna)
Chcę jeździć z tobą bardzo powoli
Taka szalona (szalona)
Ty już mnie uzależniłaś od swoich ust

Nie,
Nie mogę oddzielić się od twojego ciała
Powiedziałem nie,
Właśnie chcę być twoją grzeszną przyjemnością,
Moją przyjemnością.

Powiedz mi co ty potrzebujesz,
Ja tobie to dam kochanie.
Aby to trwało wiecznie,

Powiedz mi co jest twoim sekretem,
że umrzesz
Co jest twoją grzeszną przyjemnością?
Grzeszną, grzeszną przyjemnością.

Grzeszną, grzeszną przyjemnością.

Nie bądź nieśmiała.
Dalej, dalej porozmawiajmy o tym.
Co masz na myśli,
Pozwól mi zagrać to na twoim ciele.

Taka seksowna (seksowna)
Chcę jeździć z tobą bardzo powoli
Taka szalona (szalona)
Ty już mnie uzależniłaś od twoich ust

Nie,
Nie mogę oddzielić się od twojego ciała
Powiedziałem nie,
Właśnie chcę być twoją grzeszną przyjemnością,
Moją przyjemnością.

Powiedz mi co ty potrzebujesz,
Ja tobie to dam kochanie.
Aby to trwało wiecznie,

Powiedz mi co jest twoim sekretem,
że umrzesz
Co jest twoją grzeszną przyjemnością?
Grzeszną, grzeszną przyjemnością.

Grzeszną, grzeszną przyjemnością.

Powiedz mi co ty potrzebujesz,
Ja tobie to dam kochanie.
Aby to trwało wiecznie,

Powiedz mi co jest twoim sekretem,
że umrzesz
Co jest twoją grzeszną przyjemnością?
Grzeszną, grzeszną przyjemnością.


I koniec. Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z tego i że nie jesteście na mnie źli za to iż tak późno dodałam jakieś tłumaczenie :) Macie pomysł, którą piosenkę mam przetłumaczyć? Piszcie!

Przetłumaczyłam już:
!!Tłumaczenie jest mojego autorstwa, 
więc zabraniam kopiować oraz wykorzystywać 
bez mojej zgody pisemnej!!

2 komentarze:

  1. Przetłumacz No habra manana.Sory za błędy ale nie umiem pisać po hiszpańsku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Dziękuję za propozycję! <3 Następną piosenką będzie "No habrá manana" :D

      Usuń