poniedziałek, 28 grudnia 2015

Homeless - Tłumaczenie i tekst

Witajcie. Przychodzę do Was z kolejnym tłumaczeniem wybranej przez Was piosenki. Dokładniej przez jedną osobę, która chciała, abym przetłumaczyła "Homeless" z najnowszej płyty "Are You Ready?". Niestety nie udało mi się jej przetłumaczyć przed świętami, ale w trakcie świąt to nie jest tak źle, nieprawdaż? ;p To nie przedłużając, zapraszam do przeczytania.


Tekst:

Perdido en este callejón 
De frío y soledad 
Sin la llama de tus manos 
Yo me voy a congelar 
And I feel lonely 
Lonely, lonely

Buscando en los escombros 
Algo para subsistir 
Que todo lo que tengo 
No me sirve ya sin ti 
And I feel lonely 
Lonely, lonely 

Like a homeless
Me siento sin tu amor 
Like a homeless 
Sin ti yo vivo

Like a homeless, Like a homeless
Like a homeless
Sin ti yo soy un 
Homeless, homeless 
Que mendiga tu amor 

Las noches y los días 
Son tan largos sin tu piel 
Sin rumbo fijo, deambulando
A ti quiero volver 
And I feel lonely, lonely, lonely  

En una caja de cartón 
Duerme hoy mi corazón 
Sonando con tus besos 
Se apagó y me abandonó 
And i feel lonely 
Lonely, lonely

Like a homeless
Me siento sin tu amor 
Like a homeless 
Sin ti yo vivo

Like a homeless, Like a homeless
Like a homeless
Sin ti yo soy un 
Homeless, homeless 
Que mendiga tu amor 

Solo soy un homeless 
Sin tu amor 
(Yeah yeah) 
I feel so lonely, I feel so lonely 
Without your love 
I miss you girl, 
I love you girl 

Like a homeless 
Like a homeless
Like a homeless
Sin ti yo soy un homeless 

Like a homeless 
Like a homeless
homeless, baby

Tłumaczenie:

Utracone w tej alejce
Z zimna i samotności
Bez płomienia z twoich rąk
Ja będę zamrażał
I czuję się samotny
Samotny, samotny

Szukając w gruzach
Czegoś na przetrwanie
Że wszystko co mam
Nie służy mi już bez ciebie
I czuję się samotny
Samotny, samotny

Jak bezdomny
Siedzę bez twojej miłości
Jak bezdomny
Żyję bez ciebie

Jak bezdomny, Jak bezdomny
Jak bezdomny
Bez ciebie jestem
Bezdomnym, bezdomnym
Żebrze o twoją miłość

Noce i dni
Są tak długo bez twojej skóry
Bez stałego kierunku, wędrówki
Dla ciebie chce wrócić
I czuję się samotny, samotny, samotny

W kartonie
moje serce śpi dzisiaj
Marząc o twoich pocałunkach
Wyłączył się i opuścił mnie
I czuję się samotny
Samotny, samotny

Jak bezdomny
Siedzę bez twojej miłości
Jak bezdomny
Żyję bez ciebie

Jak bezdomny, Jak bezdomny
Jak bezdomny
Bez ciebie jestem
Bezdomnym, bezdomnym
Żebrze o twoją miłość

Jestem tylko bezdomnym
Bez twojej miłości
(Yeah, Yeah)
Czuję się tak samotny, Czuję się tak samotny
Bez twojej miłości
Tęsknię za tobą dziewczyno
Kocham cię dziewczyno

Jak bezdomny
Jak bezdomny
Jak bezdomny
Bez twojej miłości jestem bezdomnym

Jak bezdomny
Jak bezdomny
Bezdomny, kochanie




I jak Wam się podoba tekst? 
Mnie osobiście zaintrygował już jak zaczęłam tłumaczyć ;)

Przetłumaczyłam już:
!!Tłumaczenie jest mojego autorstwa, 
więc zabraniam kopiować oraz wykorzystywać 
bez mojej zgody pisemnej!!

1 komentarz: