niedziela, 17 kwietnia 2016

#2 Wywiad

Cześć! Przychodzę do was z kolejnym wywiadem. Przeprowadziła go Rose, za co jej z całego serduszka dziękuję <3 Miłego czytania!



Witam. Czy mogę z Tobą przeprowadzić wywiad?
  • Emotikon tongue
  • :P

Cześć, jasne. :)

W takim razie na samym początku przedstaw się.

Nazywam się Edyta, mam 16 lat i mieszkam w Warszawie.

Miło mi Emotikon wink:) To zaczynamy. Od jakiego czasu jesteś Abrahamer?

Moja przygoda z Abrahamem zaczęła się ponad dwa lata temu i niedługo po tym zostałam Abrahamer, bardzo się z tego cieszę. Emotikon grin:D

A jak zaczęła się Twoja przygoda z Abrahamem? Emotikon smile

Pewnego wieczoru spotkałam się z moimi koleżankami, które są siostrami. Jedna z nich chciała puścić piosenkę "Señorita" ale ja nie chciałam, bo już ją słyszałam. Nie dawała za wygraną i jednak mi ją puściła. Okazało się, że to inna piosenka, o tym samym tytule. Poprosiłam ją aby mi wysłała. Kiedy wróciłam do domu ciągle słuchałam utworu "Señorita". Następnego dnia wyszukałam w internecie wykonawcę i co tu dużo mówić - zakochałam się i do dnia dzisiejszego jestem Abrahamer. Emotikon heart<3

A co wtedy pomyślałaś jak usłyszałaś piosenkę "Senorita"? Emotikon smile:)

Bardzo mi się spodobała. Nie sadziłam, że będę kiedykolwiek słuchać piosenek w innym języku niż polski i angielski a dzięki Abrahamowi pokochałam hiszpańskie utwory tak samo jak język i sam kraj. "Señorita" na zawsze pozostanie w moim sercu, bo to właśnie ona otworzyła najlepszy rozdział w moim życiu.

Wow... Cudownie :') A co sobie pomyślałaś o samym Abrahamie?

Wydał mi się młody, wtedy jeszcze nie wiedziałam ile ma lat, i taki prawdziwy. Nie wyglądał na chłopaka, który udaje. Teledysk od piosenki był.. słodki. Pokochałam go! <3

Jak słodko ... Emotikon kiss<3  A masz jakąś konkretną cechę za którą go kochasz/lubisz?

No wiem xd Myślę, że moją ulubioną cechą u Abrahama jest to, że jest kochany. Na każdym kroku pokazuje jak bardzo zależy mu na fanach i jak bardzo Nas kocha. Przez to, że mówi o Nas tyle dobrych rzeczy możemy być pewni miłości Abrahama do fanów. To bardzo ważne aby idol miał jak najlepsze relacje z ludźmi, którzy go kochają.

Zgodzę się z Tobą w 100% Emotikon wink;) Ma naprawdę bardzo dobry kontakt z fanami. A według ciebie, która płyta najbardziej Ci się podoba? "AM", "Who I AM" czy "Are You Ready?", dlaczego?

Nie potrafię wybrać, naprawdę. Każda płyta ma piosenki, które uwielbiam. Każda ma coś co lubię. Płytę "AM" słuchałam chyba najdłużej, natomiast "Who I AM" ma piosenki po prostu idealne. "Are You Ready" to coś innego, ale nie potrafię wybrać jednej. Kocham je wszystkie tak samo! <3

Coś w tym jest Emotikon wink:) A masz ulubioną piosenkę Abrahama?

Wszystkie! Haha. Bardzo mi się podoba "Así es tu amor", "I'm Feeling so Good", "Mueve", "Todo Termino", "Old School" oraz "Señorita". Mogłabym tak po kolei wymieniać wszystkie piosenki ale ostatnio często słucham tych. Co nie zmienia faktu, że inne też kocham. Są najlepsze!

Hahah rozumiem Cię doskonale Emotikon wink:D Na pewno zauważyłaś zmianę w wyglądzie Abrahama. Co o niej sądzisz? ;)Emotikon smile

Podoba mi się. Abraham jest coraz starszy i to oczywiste, że będzie się zmieniał z wyglądu i jak i w muzyce. Muszę przyznać, że kolczyki Abrahama mnie po prostu urzekły.

Tez mi się podobają Emotikon grin:D W skali od 1-10. Jak oceniasz relacje Abrahama z fanami?

Bardzo mocne 8/10. Dam 10/10 jak spełni obietnice i przyjedzie do Polski xd Ale Abraham ma bardzo dobre relacje z fanami. Widać, że jesteśmy dla niego bardzo ważni.

Coś byś zmieniła w tej relacji? Co najbardziej w tym lubisz?

Raczej nic bym nie zmieniała. Abraham robi wszystko dobrze. Widać to na podpisywaniach płyt kiedy przytula lub całuje fanki. Podobnie jest z występami na scenie z fanką. Najbardziej lubię tą miłość którą nam okazuje. Nie spotkałam go jeszcze ale wiem, że jeśli kiedyś przyjedzie do Polski, a ktoś go spotka i chłopak będzie miał chwile czasu, na pewno zrobi sobie zdjęcie.

Też tak sądzę. A jesteś dumna z bycia Abrahamer? Emotikon smile:)

Tak! To mój pierwszy fandom w jakim jestem i bardzo się cieszę z bycia Abrahamer. Dzięki temu poznałam wiele wspaniałych osób. Jestem szczęśliwa, że mam takiego idola.

To cudownie Emotikon grin:P A co byś zmieniła w naszym fandomie?

Aktywność.. Nie oszukujmy się, że mamy z tym problem . Ale jest coraz lepiej i oby było coraz lepiej!

Racja. Teraz przejdźmy do pytań dotyczących bloga. Czytasz go? Emotikon smile:)

Oczywiście, że tak! Czytam od czasów tego starego bloga.

Wow! To świetnie. A co byś zmieniła w naszym blogu?

Hm... Nic teraz nie przychodzi mi do głowy, ale może to dlatego, że nic bym nie zmieniła. :D

A jakie posty najchętniej czytasz? Emotikon smile:)

Czytam wszystkie jakie są. :D

oo jak miło. A chciałabyś, żebyśmy nagrywały filmiki na yt??

Tak, było by to miłą odmianą. Jak najbardziej tak

A o czym miałybyśmy nagrywać? Emotikon smile :)

Myślę, że to co się działo u Abrahama. Zamiast pisać byście mówiły i mógłby byście opowiadać bardziej szczegółowo.

hmm dobry pomysł. Masz jakiś konkretny pomysł na te filmiki? Emotikon smile

Myślę, że opowiadanie na bieżąco byłoby fajne i na przykład aby były zmontowane tak, że Ty i Marysia jesteście na jednym wideo ale mówicie inne rzeczy. Emotikon smile

Hmmm w porządku. Tylko wtedy co ze stroną ? XD

Nie musicie mówić wszystkiego oraz codziennie nagrywać takie filmiki. Raz na jakiś czas można nagrać. Albo w tym filmiku możecie wybrać jeden temat i umówić się która z Was co ma mówić. Podzielić się pracą. Na blogu do filmiku możecie dodać opis do tego co mówicie na nagraniu.

Świetne masz pomysły Eda!

Ojej :D Dzięki <3

Nie ma za co Emotikon heart:) Bardzo dziękuję! To były już wszystkie pytania.Emotikon smile


Emotikon k A masz jakąś konkretną cechę za którą go kochasz/lubisz? Emotikon tongEmotikon wink.
Emotikon smi:)

1 komentarz: