niedziela, 3 kwietnia 2016

Liebster Blog Award!

To już drugi raz jak zostałyśmy nominowane do "Liebster Blog Award". Bardzo dziękujemy Klaudii Tv z bloga Sin ellos? No soy nada. A tutaj link do naszej pierwszej nominacji.

Zaczynamy!

1. Czy szczęście dla Ciebie jest krótką, przemijającą chwilą ?
Marysia: Nie. Szczęśliwym można być zawsze i gdzie by tylko nie spojrzeć, mamy powód do szczęścia.
Rose: Tak.

2. Jak wyobrażasz sobie swoją przyszłość ?
Marysia: Oczaruję jakiegoś bogatego piłkarza, oświadczy mi się, weźmiemy ślub na Bora-Bora, będziemy mieli 3 dzieci i ja nie bd musiała pracować ^.^
A tak serio. To nie widzę swojej przyszłości. Nie wiem co chcę robić, z mężem bd też problem, wiem, że chce mieć 3 dzieci i mieszkać w mieście :D
Rose: Swoją przyszłość? To na pewno będę pracować. Mieszkać za granicą i być samodzielna. Nie będę potrzebować pomocy, gdyż sama sobie poradzę. Też zależy jak daleka ta przyszłość. Powiedzmy, że za jakieś 7 lat to na pewno będę na studiach. Szukać pracy dodatkowej i dużo, dużo się uczyć, aby zdobyć jak najlepsze wykształcenie. :P

3. Czy wierzysz w przyjaźń internetową ?
Marysia: Wierzę. Sama mam kilka internetfriends, np. Rose *.*
Rose: Oczywiście, że wierzę! Dużo poznałam przez internet i mam z nimi bardzo dobry kontakt, np. Marysie, Stefana i Ede. :)

4. Czy w Twoim życiu przewagę ma smutek czy radość ?
Marysia: Zdecydowanie radość!
Rose: Zdecydowanie smutek.

5. Co sprawia, że czujesz się szczęśliwa\szczęśliwy ?
Marysia: Moi przyjaciele, to główny powód mojej radości! Na pewno Abraham, rodzina, jedzenie, łóżko :') Śpiewanie piosenek, tańczenie, ogólnie to chyba wszystko :')
Rose: Oczywiście muzyka. Jestem od niej uzależniona. Bardzo często jej słucham i dzięki niej przenoszę się do kompletnie innego świata. Tak naprawdę dzięki muzyce piszę różne opowiadania, bo ona mnie inspiruje i napędza do pisania. Dzięki niektórym utworom dużo powstało moich dzieł ;)

6. Ile masz lat ?
Marysia: Powiedzmy, że 15 :P
Rose: Rocznikowo 17 lat.

7. Czy ktoś zranił Cię tak mocno, że nie mogłaś\mogłeś się pozbierać ?
Marysia: Zraniło mnie kilka osób, bardzo, ale nie przeżywałam tego długo, bo nie warto się przejmować ludźmi, którzy nie mają swojego życia, ale uraz został do teraz :)
Rose:  Niestety tak. Jest kilka takich osób. Tak naprawdę nie raz wracam do tych wspomnień. Ciągle tak samo boli jak wcześniej...

8. Co jest Twoją pasją ?
Marysia: Nie mam pasji tak, że oh i ah, ale bardzo interesuję się muzyką, no i można powiedzieć, że siatkówka
Rose: Muzyka. Uczę się grać na gitarze, ale kiepsko mi to idzie przez brak czasu... Muszę to naprawić :P Dodatkowo śpiewanie, pisanie i lubię uczyć się języków obcych :)

9. Jak nazywa się Twój Idol\Idolka ?
Marysia: Abraham Mateo!
Rose: Moim idolem to zdecydowanie jest Abraham Mateo!


10. Co kochasz najbardziej na świecie ?
Marysia: Ptasie Mleczko! *.*
Rose: Nie mam takiej rzeczy xd

11. Co skłoniło Cię do założenia Bloga ?
Marysia: Nic, założyłam z nudów :')
Rose: Ten blog założyła Marysia. Tak samo jak poprzedni. ;)

12. Masz rodzeństwo, Ile mają lat, jak się nazywają ?
Marysia: Mam siostrę Kasię, lat 13 ;)
Rose: Mam dwóch starszych braci. Kamil ma 23 lat a Dawid (rocznikowo) 25 lat.

13. Blogi, które czytasz ?
Marysia: Tylko "My Pink Plum!"
Rose: Nie czytam.


Nikogo nie nominujemy!

2 komentarze: