sobota, 9 stycznia 2016

Podsumowanie 2015 roku!

Witajcie!
Już jest styczeń 2016 roku. Tak sobie pomyślałam, że napiszę małe podsumowanie 2015 roku na naszym blogu. Jeśli czegoś nie przeczytaliście lub Was coś ominęło to z pewnością nadrobicie to tutaj. To zapraszam dalej.
_______________________________________________________________


Podsumowanie 2015r.

Zaczniemy od statystyk na naszych social media. Dodam, że te statystyki nie są wszystkie takie same jak dzisiaj. One są z 2015 roku, czyli spisałam wszystkie o północy już (!) 1 stycznia :)

Do końca 2015 roku było 1025 like'ów! Pamiętam jak miałam 100 like i jak się cieszyłam a teraz aż tyle. Nawet nie pomyślałabym, że będzie tyle like... Niesamowite!

W 2015 roku mam 85 obserwujących. Dodatkowo właśnie w tym roku zaczęliście być bardziej aktywni na TT i dawać "serduszka" i RT moim wypowiedziom. Z czego bardzo dziękuję!

10 059 wyświetleń w mniej niż rok O.o Blog powstał pod koniec stycznia a już pod koniec roku mamy ponad 10 tyś. wyświetleń.! To naprawdę niesamowite! To dla mnie i Marysi najlepszy prezent na święta i bardzo Wam za to dziękujemy. Cieszymy się z tego, że nasze starania są doceniane i tak dużo z Was odwiedza tego bloga!! <3

378 obserwatorów! Również mamy dużo pytań jak i like! DObrze, że chcecie się o nim dowiadywać jak najwięcej :)

Razem z Marysią chcemy Wam za to naprawdę bardzo mocno podziękować! Pamiętam początki jakie były. Wtedy chciałyśmy, aby mieć tak duże statystyki jak teraz. Udało nam się. Jak widać jeśli bardzo się chce i starasz się to osiągnąć to osiągniesz to ;)

Teraz już bardziej zagłębimy się na blogu. Mam nadzieję, że się nie zanudzicie tym postem i będzie dla Was on choć trochę ciekawy. A więc tak. Co się działo na blogu w 2015r.?

    1. Znalazły się tłumaczenia piosenek:
   2. O płycie Are You Ready?:
    3. O płycie Who I AM:
    5.  O wyjazdach:
     6. O świętach w kórych brał udział:
     7. O coverach i duetach:
I to są wszystkie posty z 2015 roku na blogu. Trochę ich było, ale mogło być więcej ;) 
W tym roku postaramy się, aby było ich więcej. Niedługo ferie, więc możliwe, że będziemy coś kombinować z wyglądem itp. To będzie coś w stylu narady xd Myślę, że niedługo rozpoczniemy nasz kanał na YT. Jest już prawie rok a dodaliśmy tylko filmik na urodziny dla Abriego. Miałam Wam dodać coś w 2015 r, jednak nie udało się przez brak czasu. Mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy i będziemy miały więcej czasu na to wszystko :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz