środa, 28 października 2015

Recenzja teledysku do Todo Terminó

Witam. Dosyć długo oczekiwany post. Ciągle nie miałam czasu, aby go napisać, lecz w końcu mi się udało. :) W Tym poście Chce napisać recenzję teledysku "Todo Terminó". Chcecie wiedzieć co myślę o tym? Zapraszam Dalej :)

Tytuł: Todo Terminó
Premiera: 24.07.2015r.
Gatunek: Pop
Reżyser: Alberto Evangelio


I) Piosenka:
Melodia rytmiczna, ciekawy początek piosenki. Jeśli chodzi o tekst to jest on o dziewczynie, która zdradziła chłopaka. Raniła go i dopiero później zauważyła co straciła. Opowiada o nieszczęśliwej miłości. Dawał swojej dziewczynie wszystko co tylko mogła zapragnąć. Dał jej swoją duszę a ona się nim bawiła. Przykra historia, ale w dzisiejszych czasach występuje bardzo często. Tekst jest dobrze napisany. Temat bardzo częsty spotykany, jednak ta piosenka jest świetnie napisana. Wpada w ucho. Jest melodyjna i rytmiczna.


II) Fabuła:
Oczywiście o nieszczęśliwej miłości. Dziewczyna zdradziła swojego chłopaka. Na początku dziewczyna prześladuje swojego chłopaka (czyli Abriego). On ma dość. Prześladuje go dlatego, aby wytłumaczyć się i przeprosić (?) za zdradę. Abraham nie chce tego słuchać i zaczyna jej śpiewać co tak naprawdę czuje w tej chwili. Później to jest coś w stylu wspomnień. Pokazali jak się dowiedział o jej zdradzie. Byli na kolacji i dziewczyna musiała na moment wyjść. Wtedy doszedł SMS od jej kochanka, aby spotkali się znowu w jego domu itp. Abraham to przeczytał i się załamał. Jak wróciła to jej to wypomniał i z nią zerwał. W tych ekranach to może są jego wspomnienia bądź jakieś filmy co ona nagrała.? Może wyobrażenia Abrahama.? Na koniec jest powrót do momentu jak zaczął jej śpiewać i zabrał ją do jakiegoś pomieszczenia, gdzie ona znika. W taki sposób Abri chciał przekazać, że nie chce jej znać i aby wyszła z jego życia raz na zawsze. Abraham po drodze spotyka jej kochanka, który się pyta gdzie ona jest a on mu pokazuje, aby poszedł dalej. Kochanek widzi, że została zamknięta w telewizorze. Abraham się zemścił :P



III) Choreografia:
Jak zwykle mnie zadziwia. Nie mam co do niej zastrzeżeń. Jest rytmiczna, skoczna i ciekawe momenty, dzięki którym widz jest w szoku. Jak zwykle świetnie. Sceneria również jest boska. Ciekawie dobrane miejsce ;)


VI) Moje wrażenie:
Za pierwszym razem jak obejrzałam teledysk to bardzo mi się spodobał. Przyznam, że teledysk zrozumiałam za drugim razem, bo za pierwszym skupiałam się na samym Abrahamie a nie na fabule. Piosenkę nuciłam przez kilka dni po tym xd



To tyle!
Oczywiście to są moje spostrzeżenia i moje domysły o co mogło chodzić w tym teledysku. Ja tak to rozumiem i się z Wami tym podzieliłam. Piszcie czy się z tym zgadzacie czy macie jakieś swoje spostrzeżenia na ten temat :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz