niedziela, 18 października 2015

Nowy album "Are You Ready?".

Bardzo Was przepraszam, że wczotaj nie napisałąm, ale późno wróciłam i zapomniałam o tym. Teraz do rzeczy. W dzisiejszym poście chcę Wam powiedzieć o nowym albumie. Myślę, żę na pewno chcecie wiedzieć takie rzeczy jak m.in. czy będzie w Polsce?Kiedy wyjdzie?itp.








Tytuł: Are You Ready?
Wykonawca: Abraham Mateo
Premiera: 13.11.2015r.










To już jego czwarta płyta. Niesamowite, że w ciągu kilku lat wydał aż 4 płyty!
Singiel promujący ten album to "Old School" (Tutaj o premierze teledysku a tutaj o tłumaczeniu tekstu). Nowa płyta wyjdzie 13 listopada i tej samej daty wyjdzie również w Polsce.! Oczywiście każdy się cieszy :) Jeszcze nie wiadomo jaka cena będzie tej płyty.  Jak na razie wiem, że będzie w PL 13 listopada. Akurat po 10-tym, więc myślę, że pieniążki będą na kupno. Bynajmniej u mnie tak ^^ Tutaj możecie sobie więcej poczytać :)
Tracklista albumu w Polsce:

  1. Are You Ready?
  2. Old School
  3. If I Can’t Have You
  4. A Place in My Heart
  5. When You Love Somebody
  6. I’m Feeling so Good
  7. Like an Animal
  8. Así Es Tu Amor
  9. Guilty Pleasure
  10. Loving an Angel
  11. TDMC (Te Daré Mi Corazón)
  12. Mueve
  13. Old School ((Spanish Version)[Bonus Track])
A tutaj tracklista w Hiszpani (wersja Deluxe):

  1. Are You Ready?
  2. Old School
  3. If I Can’t Have You
  4. A Place in My Heart
  5. When You Love Somebody
  6. I’m Feeling so Good (feat. CD9)
  7. Like an Animal
  8. Así Es Tu Amor
  9. Guilty Pleasure
  10. Loving an Angel
  11. TDMC (Te Daré Mi Corazón)
  12. Mueve
  13. Old School (Bonus Track)
  14. Homeless (Bonus Track)
  15. No Habrá Mañana (Bonus Track)
A tutaj ich tłumaczenie (w kolejności jak na hiszpańskiej wersji):

  1. Jesteś Gotowy?
  2. Old School*
  3. Jeśli Nie Mogę Cię Mieć
  4. Miejsce w Moim Sercu
  5. Kiedy Ty Kochasz Kogoś
  6. Czuję się tak Dobrze (feat. CD9)
  7. Jak Zwierzę
  8. Taka Jest Twoja Miłość
  9. Grzeszna Przyjemność
  10. Kochając Anioła
  11. Podaruję Ci Moje Serce
  12. Ruszaj
  13. Old School (Bonus Track)
  14. Bezdomny (Bonus Track)
  15. Nie Będzie Jutra (Bonus Track)

*Old School - w dosłownym tłumaczeniu to stara szkoła, ale w innym to określenie stosuje się do mody. Jak ktoś pozie, że coś jest oldskulowego to znaczy, że stylem nawiązuje do wcześniejszych lat, epok(?). W skrócie nie modne, ale fajne.

Are You Ready Edición Especial Limitada 

Nie było by Abrahama, gdyby nie było wersji specjalne ;) Już tłumaczę o co chodzi.
W "El Corte Ingles" w sprzedaży od 25 października będzie nowa płyta. Oczywiście w wersji limitowanej. Od 25 października będzie można ją rezerwować, bo jak patrzałam teraz nawet jej jeszcze nie ma. Co wchodzi w skład tego.?

  • Oczywiście nowy album "Are You Ready?"!
  • Podpisane Palaroid! Zdjęcia są każde inne. Nie ma dwóch jednakowych!
  • Obniżona cena! 
Zapłaciło by się mniej niż powinno. Pamiętajcie, że to jest wersja limitowana, czyli jest tego tylko ileś tam sztuk. 

4 komentarze:

  1. Kocham ''If i Can't Have You''.Gdzie mozna kupic ta wersje limitowana?

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 - to nie kochajacy zwierzę tylko anioła XD bo tam jest "Angel" czyli "anioł" i to raczej by było - "Kochając anioła"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam. Jeny!! Nie mam pojęcia jak to zrobiłam, że przeczytałam "animal" a nie "angel" xd Jenyyy. Ciężki dzień wtedy miałam i dlatego. Dzięki, że napisałaś xD

      Usuń