niedziela, 31 stycznia 2016

29.01.2016r. - data premiery oficjalnego teledysku Are You Ready?

W piątek był dzień dla Abrahama był ważny, gdyż była oficjalna premiera teledysku do "Are You Ready?" i o tym będzie mowa w tym poście
____________________________________________________________________


Abraham zaczął odliczać do premiery teledysku na Facebooku i Twitterze:

Chic@s comenzamos la cuenta atrás! DOS HORAS para el ESTRENO mundial de mi nuevo videoclip!
‪#‎AreYouReadyPremiere‬
Tłumaczenie:
Chłopaki i dziewczyny zaczynamy odliczanie! 2 GODZINY do światowej premiery mojego nowego teledysku!#‎JesteścieGotowiPremiera‬ 
Tłumaczenie:
Chłopaki i dziewczyny, dużo nerwów na poznanie Waszej opinii o nowym teledysku, który ukaże się w mniej niż 2 godziny! 
Abrahamers de todas las partes del mundo! Sólo 1 HORA para el ESTRENO d mi nuevo videoclip! RT! Tłumaczenie: Abrahamers ze wszystkich stron świata! Tylko 1 godzina do PREMIERY mojego nowego teledysku! #AreYouReadyPremiere RT!

Następnie Abraham zaczął podawać dalej rożne tweety:





Później udzielał się tylko na Twitterze:

15 minutos para el ESTRENO mundial de mi nuevo videoclip!
Tłumaczenie:
15 minut do światowej PREMIERY mojego nowego teledysku!
#AreYouReadyPremiere RT!
I kolejne RT na TT:



I pojawił się oficjalny teledysk:

Opis na FB:
He viajado mucho en los últimos años. Pero sin duda este viaje ha sido muy especial. Nos vamos!!
‪#‎AreYouReadyPremiere‬
Tłumaczenie:
Dużo podróżowałem w ostatnich latach. Jednak bez wątpienia ta podróż była bardzo wyjątkowa. Jedziemy! 
#AreYouReadyPremiere

#AreYouReadyPremiere w trendach:




Tweety osób, które wypowiedziały się o teledysku:







Na koniec Abraham złożył życzenia osobie, która prowadzi jego fanklub w Argentynie:



To tyle...
I jak Wam się podoba teledysk? 
Ciekawie zrobiony?
Jedna osoba na asku zapytała się czy zrobię recenzję o tym teledysku. Mogę zrobić, ale pytanie czy chcecie. Napiszcie w komentarzu, na asku lub na fanpage'u. Obojętnie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz