niedziela, 24 lipca 2016

Teledysk do When You Love Somebody

Jak wszyscy wiemy ma się pojawić nowy singiel 'When You Love Somebody'. Dzisiaj (24.07.16) dokładnie o 21:30 jest premiera nowego teledysku. Jesteście ciekawi jak wygląda teledysk? Zapraszam.
____________________________________________________________

Na sam początek chcę Wam podać zdjęcia i opisy jak Abraham odliczał do premiery teledysku. O tym jaka piosenka będzie singlem dowiedzieliśmy się w programie "Que Tiempo Tan Feliz". Od 21:30 spamujemy na Twitterze HT --> #WhenYouLoveSomebody
A teraz pokażę Wam odliczanie a na końcu będzie teledysk:

17 lipiec: W mniej niż tydzień będzie premiera teledysku mojego kolejnego singla #WYLS
18 lipiec: SZEŚĆ DNI #WYLS

19 lipiec: PIĘĆ DNI #WYLS
20 lipiec: CZTERY DNI #WhenYouLoveSomebody

21 lipiec: TRZY DNI #WhenYouLoveSomebody

22 lipiec: TYLKO DWA DNI #WhenYouLoveSomebody

23 lipiec: TYLKO JEDEN DZIEŃ #WhenYouLoveSomebody

A teraz z dzisiaj, czyli 24 lipca:
JUTRO o 21:30 w Hiszpanii będzie premiera mojego nowego teledysku #WhenYouLoveSomebody na moim kanale VEVO! Dołączcie wszyscy do nas na Twitterze za pośrednictwem HT #WhenYouLoveSomebodyVideo

SZEŚĆ GODZIN do PREMIERY mojego nowego teledysku! Dołączcie wszyscy do nas na Twitterze za pośrednictwem HT #WhenYouLoveSomebodyVideo

TRZY GODZINY do PREMIERY mojego nowego teledysku! Dołączcie wszyscy do nas na Twitterze za pośrednictwem HT #WhenYouLoveSomebodyVideo

Tylko DWIE GODZINY do PREMIERY mojego nowego teledysku! Dołączcie wszyscy do nas na Twitterze za pośrednictwem HT #WhenYouLoveSomebodyVideo
 
Abrahamers, GODZINA do PREMIERY mojego teledysku w Vevo! Dołączcie wszyscy do nas HT #WhenYouLoveSomebodyVideo

A oto teledysk:
Podpis: Oto mój nowy teledysk #WhenYouLoveSomebody! Mam nadzieję, że wam się podoba!! UDOSTĘPNIAJCIE!

A tutaj kilka tweetów:



Jak widać HT już jest w trendach na świecie. W dodatku w mniej niż godzinę teledysk zdobył 50 tysięcy wyświetleń! 

Jak Wam się podoba? Co sądzicie o tym teledysku? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz