wtorek, 9 sierpnia 2016

Abraham w RTVE.es - Tłumaczenie pytań

Pisałam o tym w poście"40GlobalShow z Abrahamem Mateo", że przetłumaczę taki wywiad. Niestety trochę to potrwało, ale miałam zastój. Od razu chcę podziękować Edycie z tego aska za pomoc w tłumaczeniu. Tłumaczyła ten wywiad razem ze mną, więc . Wywiad w orginale możecie przeczytać tutaj. Jak jesteście ciekawi, kiedy będzie nowy album Abrahama, co się stało z Simbą, jaka jest jego grupa krwi czy czego się najabrdziej boi? To zapraszsam do przeczytania wywiadu. Dowiecie się tego tutaj i o wiele więcej! Zapraszam!
_____________________________________________________________________________


Abraham: Witajcie chłopaki/dziewczyny! Jakie szczęście być tutaj z nowu! Nie mogę się doczekać, aby odpowiadać na wasze pytanie a więc... ZACZYNAJMY!

1. Edu: Hi Abraham, wysyłam Ci wielki uścisk i życzymy dużo sukcesów z Ferrol (A Coruna), masz zamiar zrobić trochę wytwórni na następnej wizyty w Galicji? Jestem Abrahamer od 2013, Pozdrowienia !!!!
Abraham: Cześć !! Nie mogę się doczekać aby polecieć do Galicji! W rzeczywistości będę tam w ciągu kilku dni w programie luar, stamtąd komunikujemy! buziak

2. Maria: Co jest twoim największym pragnieniem teraz? Czy wyślesz mi buziaka? Kocham cię bardzo mocno
Abraham: Moim największym pragnieniem jest to, żeby teraz wszystko pozostało tak dobre, jak wcześniej.

3. Gimena: Cześć Abraham chcesz przyjechać do Urugwaju kiedyś? Jest tysiące fanów, a my czekamy?
Abraham: W Urugwaju jest bardzo mało!

4. Andrea: Co najbardziej lubisz w swoich abrahamers?? Mam nadzieję, że 1 lipca w BCN, kochanie !!
Abraham: Wierność, którą mi przekazują i energię, która wspiera mnie codziennie! SĄ NIEPOWTARZALNE

5. @/Supersonia99: Po śpiewaniu WYLS w języku hiszpańskim, jaki będzie sposób śpiewania na scenie? Nam się podobało!
Abraham: Będzie niespodzianka na każdym koncercie !! hahah buziaki

6. @/Supersonia99: prawdą jest, że nowy album ukaże się w grudniu? Powiedz nam coś
Abraham: Nie, ukaże się w październiku i będzie wiele niespodzianek !!

7. Sonia: Co zrobiłeś ze swoimi psami? Ciągle obserwujesz Simbe?
Abraham: Jasnee!! Hahah to się dzieje, że Simba mieszka teraz u moich wujków! Ale inni są ze mną.

8. Sonia: To prawda, że udałeś się do Portugalii, aby nagrać video? Powiedz nam coś! Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć co przygotowałeś!
Abraham: Może tak !! Byłem tam nagrać video! I świetnie, nie mogę się doczekać, aby to je ... otworzyć ciągu kilku dni.

9. Lidia: Witam Abraham wysyłam Ci pozdrowienia z Asturii. Moje pytanie brzmi, że kiedy nadejdzie czas ballad na koncertach i patrzysz na wszystkich ludzi, którzy cię podziwiają i wspierają: Jak się czujesz w tej chwili?
Abraham: Ponieważ jest to najbardziej intymna część pokazu, gdy zamknę oczy i zamykam wszystkie moje uczucia. 

10 Jaime: Przyjadą zaproszeni artyści do San Fernando, aby zaśpiewali z Tobą?
Abraham: Oczywiście, że będą zaproszeni... Ten koncert będzie bardzo, bardzo szczególny za to że będzie pierwszyy, który zrobię w moim kraju!

11. Lucia: Chciałbyś przyjechać do Norwegii?
Abraham: Tak, chciałbym! Rozumiem, że Norweżki są bardzo piękne!!!!

12. Claudia: Jaki jest Twój największy strach?
Abraham: PRZEGRYWANIE

13. Paola: Istnieje więcej potwierdzonych dat?
Abraham: Moja strona wydaje nowe daty nieprzerwanie!

14. Cami: Naprawdę uważasz się szczęśliwy? Jaka jest Twoja definicja szczęścia? Kocham cię.
Abraham: Jestem bardzo szczęśliwy !! Czuję się bardzo dobrze ze wszystkim, co się ze mną dzieje!

15. Paula: Kiedy twój następny album, jest data czy jeszcze nie??
Abraham: Mój piąty studyjny album ukaże się na początku przyszłego roku! Mam nadzieję, że Ci się spodoba!

16. @ImUhomeless: Jakie utwory wprowadzają nową płytę? Pozdrowienia z Malagi.
Abraham: NIESPODZIANKA! ale jestem pewien, że wam sie bardzo spodoba!! Dużo serca na tym albumie.

17. Anonim: Jakie kraje chciałbyś odwiedzić, w których nie byłeś??
Abraham: Chciałbym odwiedzić każdy z krajów, w których nie miałem okazji odwiedzić nigdy, gdzie istnieje wiele Abrahamers.

18. Carla: Jak się czujesz?
Abraham: W porządku, a ty?

19. Victoria: Jaki jest Twój ulubiony przedmiot?
Abraham: Moja gitara w podróży !!

20. Nicole: Jaka jest twoja ulubiona piosenka z albumu " Are you ready?" Dlaczego?
Abraham: Uważam, że ''A Place In My Heart'', to bardzo szczególna piosenka i ma dużo uczucia! Ma bardzo sentymentalny tekst i melodia piosenki jest tak hipnotyzująca.

21. Irene: Co jest pierwszą rzeczą, jaką możesz zrobić po ukończeniu 18 lat?
Abraham: MIEĆ PRAWO JAZDY NIC WIECEJ

22. Joaquina: z wszystkich płyty, która podoba Ci się najbardziej?
Abraham: WSZYSTKIE SĄ BARDZO SPECJALNE! A tobie która najbardziej się podoba??

23. Victoria: Jaki kwiat najbardziej Ci się podoba?
Abraham: Białe róże!

24. Joaquina: żałujesz czegoś?
Abraham: Na szczęście nie!

25. Victoria: Jaki jest Twój ulubiony Chuche?
Abraham: Wszystkie żelki! Mieszanka

26. Giorgia: Kiedy przyjedziesz do włoch?
Abraham: Włochy! Mam nadzieję, że wkrótce!

27. Cami Barcelona @CamiAbrahamer20: Wiem, że to zabrzmi dziwnie, ale masz przyjaciół? Oprócz tancerzy i innych wokalistów... masz przyjaciół? Oznacza to, że ludzie są z Tobą, kiedy masz czas i takie tam?
Abraham: Na szczęscie bardzo! Nic, gram w piłkę nożną ze wszystkimi moimi kolegami! To jest bardzo fajne! Zapraszamy!

28. Montse: Dlaczego już nie robisz twitcamów?
Abraham:  Masz rację, zapisuję to!

29. Heidi: Chciałbyś mieć koncert w Los Angeles?
Abraham: uuuuufuufuufuufuuff lfhwñofhwàgfo (mój dopisek: chyba to oznacza, że tak XD)

30. Cami Barcelona @CamiAbrahamer20 :Myślisz, że twoi fani naprawdę cię znają?
Abraham: Mogę cię zapewnić, że tak! hahaha

31. Fátima: Jeśli mówisz o Abrahamers co jest pierwszą rzeczą, która przechodzi ci do głowy?
Abraham: Szalone!

32. María, Jódar: Gdzie jedziesz na wakacje?
Abraham: do mojego kraju z moją rodziną a potem gdzie mnie zaproszą

33. Anonim: Gdybyś miał wybierać między śpiewaniem z Bruno Mars'em a mieć bezwarunkowe wsparcie swoich fanów, co byś wybrał? Dziękuję za wszystko!
Abraham: Mieć bezwarunkowe wsparcie moich fanów na zawsze, jak trudno było na to odpowiedzieć.

34. reyes fernandez: Abraham mam nadzieje, ze tego lata przyjedziesz do cartageni są tutaj bardzo fajne plaże i jeśli chcesz będę twoją gitarą
Abraham: Wydaje się świetnie! hahahaha PLANAZO

35. Irene de Malaga: Znasz Wilsona?
Abraham: ..............

36. María Cádiz: Jesteś zdenerwowany na twój koncert twojej trasy?
Abraham: Bardzo! Będzie fajnie

37. Cami Barcelona @CamiAbrahamer20: Masz grzeszną przyjemność? hahahaha
Abraham: To Wybredny, wybredny, wybredny, wybredny, wybredny.... Za WYBREDNY,WYBREDNY, WYBREDNY,  WYBREDNY, WYBREDNY hahahaha

38. Sidney: 3 słowa, które opisują twoje życie?
Abraham: MIŁOŚĆ
SZCZĘŚCIE 
MUZYKA

39. Anonim: Moje dziecko
Abraham: Cześć mamusia

40. Marta Guerra Málaga: Abrahaaaaam! zawsze miałam wątpliwości: co oznacza piosenka "Old SChool"? Nadal nie rozumiem refrenu
Abraham: więc jest to bardzo pozytywny tekst! On ma zamiar zatańczyć z dziewczyną, która lubi tańczyć disco całą noc!!

41. Sidney: Gdybyś mógł zmienić jedną rzecz na świecie, co to by było?
Abraham: Wojny

42. Marina Ruiz: Czy odważyłbyś się skomponować jakąś piosenkę z jakąś fanką?
Abraham: To brzmi bardzo śmiesznie, planazo

43. Cristina Mascarell: Jeśli miałbyś nosić ten sam kolor przez resztę swoje życia, który by to był? W piątek widzę cię w BARCELONIE, gdzie cieszę się twoją bezpośrednią miłością?
Abraham: Czarny!! Widzę cię w Barcelonie!!!

44. Deborah: Co  byś zrobił dla Abrahamers?
Abraham: WSZYSTKO

45. Sara Rodrigo: Co byś robił jeśli nie mógłbyś mieć nic wspólnego z muzyką?
Abraham: Interpretacja!

46. Ester Sevilla de valencia: Jeśli mógłbyś wybrać super moc, co to by było?
Abraham: Latanie!

47. Sidney: Jaki był twój najdziwniejszy sen? Wyślesz mi buziaka?
Abraham: Że egzorcystka chciała mi uciąć nogę piłą łańcuchową w kuchni w moim domu

48. Anaís Álvarez (Sevilla): O czym zwykle myślisz przed pójściem do łóżka po koncercie/ podpisywaniu/ dniu?
Abraham: Co przyjdzie następnego dnia!

49. Rubi Bonilla: Cześć Abraham! powiedz mi co czujesz wiedząc, że jesteś pierwszym chłopakiem, który gra w Auditorio Nacional w tak młodym wieku?
Przesyłam całusy z Cancun <3
Kocham cie <3
Abraham: Jest to coś bardzo szalonego! Nie moge w to uwierzyć... Uczucia nie do  opisania! Nigdy nie znudzi mi się dziękowanie wszystkim fanom za danie mi takiej okazji by móc cieszyć się w Auditorio Nacional

50. Martin Molina/ Tijuana: Co było pierwsze jajko czy kura? Już to przeczytałeś, więc teraz odpowiedz hahahah
Abraham: jajko hahahahaha

51. Sidney: Istnieje wiele ludzi, którzy cierpią z powodu wojny, którą wiadomość chciałbyś wysłać wszystkim ofiarom, zwłaszcza dzieciom?
Abraham:Wiadomość jest jak pewnie wiesz w mojej piosence lanzalo! Posłuchajcie odtwarzając wideo, ponieważ cała korzyść z tej piosenki jest przeznaczona dla dzieci z Syrii!

52. @anyaramateomus2: Chciałbyś zrobić obóz dla Abrahamers, gdzie mieszkamy kilka dni wszyscy razem?
Abraham: PROSZĘ

53. Patri Troncoso (Sevilla) -> @patritroncoso19: Twoja mama śpiewa, myślałeś, aby zaśpiewać razem z nią na którymś ze swoich koncertów? Byłby to bardzo emocjonujący i magiczny moment? Sevilla cie kocha 
Abraham: hahaha śpiewamy każdego dnia!

54. Tatiana Almeria: Pamiętasz twoją obietnicę dla Abrahamers w hotelu w Almerii...? Obięcuję Wam że wróce wkrótce. Więc czekamy na ciebie?
Abraham: Pamiętam to jakby to było wczoraj

55. Maria Centeno (Barcelona): Wiem, że to pytanie jest rzadkie, ale ciekawi mnie. Jaki jest twój typ krwi?
Abraham: Wyłączna!! Pozytywne zero! Ktoś potrzebuje?

56. Sidney: Kiedyś nauczysz się piosenki Shakiry Waka Waka? Kocham cie
Abraham: HAHAHAHAHA myślę, że tutaj kluczem do sukcesu, które skłoniło mnie do tego jest magiaa.

57. Lurdes jaén saluda plis: Zostawisz muzykę? (mój dopisek: chodzi o to czy w przyszłości zostawi muzykę)
Abraham: Nigdy

58. Eimmy (vitoria-gasteiz): Witaj Abraham! Ile razy musiałeś zmienić numer telefonu komórkowego? Hahaha buzi i do zobaczenia 30 lipca w Santander! Nie możesz sobie wyobrazić pragnienia, że muszę cię przytulić, wielokrotnie
Abraham: Hahahaha!!! Jest to skomplikowane, jak numer telefonu!! To jest zawsze filtrowane

59. @LuciaDelgado04 (Sevilla): Podobają ci się niespodzianki, które zrobiłeś na koncercie w Sevilli? Kocham cię
Abraham: Były tak niesamowite jak wy

60.Martin Molina/ Tijuana: Jak widzisz siebie za 10 lat?
Abraham: Będę robić to samo co teraz! Oby tak pozostało!

Abraham:  Dobra! Bardzo podobała mi się ta krótka chwila, którą mogłem spędzić razem z wami, odpowiadając na wasze pytania!Żałuję, że nie mogłem odpowiedzieć na wszystkie! Powiedzieli mi, że było ich tysiące! Bardzo dziękuję! KOCHAM WAS

______________________________________________________________________________

Jeśli podacie gdzieś te informacje to proszę o podanie linka do tego postu, aby wiedzieli skąd to wiecie ;) 

Mam nadzieję, że Wam się podoba. Wybitna z hiszpańskiego nie jestem, więc mogą być błędy. Razem z Edą starałyśmy się przetłumaczyć jak najlogiczniej się dało. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz