środa, 20 lipca 2016

Gala Premios Juventud + Informacja o WYLS

Witam, witam. Post o gali miał się pojawić w piątek, ale się nie udało. Miałam dosyć dużo na głowie i nie dałam rady, jednak jak widać już coś na blogu się pojawia i jest to o tej gali. Na końcu pojawi się też informacja o WYLS, a dokładniej o teledysku do 'When You Love Somebody'. Zaciekawieni co się działo na gali i co z tym teledyskiem? Zapraszam do czytania dalej... :)
___________________________________________________________________

No to na sam początek odsyłam was do tego postu. Jest on dotyczący właśnie gali. Pisałam o tym jeszcze przed tą galą. Tłumaczę tam wiele rzeczy (m.in. w jakich kategoriach był nominowany, data wydarzenia), więc jeśli nie czytaliście to zapraszam. 

Na stronie infomowałam was na bieżąco co się dzieje. Przypomnę jeszcze, że gala odbywała sie w Miami o 19:00h a u nas było to o 1:00 rano następnego dnia. Gala trwała do 5 rano. Przyznam Wam szczerze, że oglądałam ją całą. Niestety Abrahamowi nie udało się wygrać żadnej nagrody, jednak sam na powiedział, że dla niego bycie nominowanym to wielki zaszczyt. Abrahamers na tt zaczęli pisać, że dla nas jest najlepszy. W taki sposób powstała akcja, gdzie pod HT #AbrahamMateoNuestraGanador pisali jaki jest dla nich ważny i że jest wobec nich najlepszy. Innymi słowy zaczęli go wspierać itd. 

Po gali Abraham na Facebooku dodał kilka zdjęć ze znanymi gwiazdami (w ciągu kilku dni):
Z Marc Anthony
Z J Balvin

Z Maluma

Z Victoria Justice
Osobiście czekam aż doda zdjęcie z Maite Perroni lub William'em Levy :)

Abraham również korzystał na ten czas ze swojego Snapchata i dodawał filmiki jak i zdjęcia z gali. Oto kilka z nich a wszystko objaśnione jest na naszej stronie, gdyż pisałam Wam o wszystkim.




Oto kilka zdjęć z gali:








A tutaj filmik z gali:




Informacja 

Tak jak pisałam na wstępie będzie to informacja o teledysku do 'When You Love Somebody'. Abraham poinformował nas, że 24 lipca wyjdzie ten teledysk! Na swoim fanpage'u robi odliczanie do niego. Pozostaje nam czekać i zastanawiać sie jaki będzie to teledysk.
A tutaj kilka zdjęć i teaser:








A teraz dwie informacje z mojej strony:

  • Zapraszam na grupę "Lets Be Abrahamers". Teraz będzie tam dużo zmian. Tak samo z naszym snapem dla polskich Abrahamers. Wszystko jest na grupie.
  • Kolejnym postem będzie tłumaczenie piosenki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz