poniedziałek, 27 czerwca 2016

#Przemyślanki Fandom Abrahamers kiedyś i dziś

Nie wiem czy jeszcze pamiętacie post dotyczący Abrahama kiedyś i dziś. Jeśli nie to zapraszam tu. Chciałam zrobić taką serię, w której porównuję rzeczy związane z Abrahamem czym się różnią. Dzisiaj chciałaby poruszyć naszej rodziny - Abrahamers.




Ja dołączyłam do fandomu 3 lata temu. Pamiętam jak wtedy dużo osób się udzielało, mimo, że były dwa fanpage na całą Polskę. Nie było nas dużo, ale wszędzie można było czuć tą energię :D Pamiętam ile osób udzielało się na tych fanpage. Ze wszystkimi był kontakt. To było niesamowite, jak taka mała grupa może się zjednoczyć!


Jednak... z każdym rokiem energia zaczęła zanikać. Mimo tego, że z roku na rok jest nas coraz więcej coraz mniej udzielamy się. To, jednak nie jest chyba największym problemem, ponieważ Abraham nas zauważył i obiecał przyjechać do naszej Ojczyzny. Moim skromnym zdaniem, NIE TWORZYMY JEDNOŚCI. Nie zachowujemy się jak rodzina, jest wśród nas dużo podziałów. Może czas to zmienić? ;) Tutaj podałam same minusy, a oczywiście nie jest też tak źle. Ostatnio udało nam się uaktywnić grupę! Zostaliśmy zauwazeni przez grupę My Music oraz Abraham przyjedzie do nas. To są wielkie osiągnięcia! Nie poddawajmy się! Wierzmy w siebie i stwórzmy rodzinę, która zawsze się wspiera ❤
Na dzisiaj to już tyle. Dziękuję za uwagę. Mam nadzieję, że nikogo nie urazilam. Napiszcie co o tym sądzicie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz