niedziela, 19 czerwca 2016

Primavera Pop 2016

W poprzedni poście opisalam Wam pierwszy koncert trzeciej trasy koncertowej w Hiszpanii. Napisałam Wam tam też, że kolejnym postem będzie post o Primavera Pop. Jak widać właśnie dotrzymałam słowa. Jeśłi jesteście ciekawi co to jest i dlaczego to jest powiązane z Abrahamem to zapraszam do czytania dalej... :)
__________________________________________________________________________

To zaczniemy od początku...
Co to Primavera Pop?
Primavera Pop to festiwal, który jest organizwoany na powitanie wiosny. Na tym festiwalu są zaproszeni goście, którzy będą śpiewać na scenie. Są tutaj wykonywane piosenki, które są najlepsze w danym roku. Najprościej mówiąc, hity z danego roku :D 

Gdzie? Kiedy?
Primavera Pop 2016 odbyło się 14 maja w sobotę o 20 w Plaza Mayor w Madrycie.

Co Abraham ma wspólnego z Primavera Pop 2016?
Szczerze? Dużo! Odbyło się to już dosyć dawno, więc możecie nie pamiętać. Napisałam na stronie jakoś o 21, bo sama dopiero wtedy się dowiedziałam. I w tym samym czasie zaczęłam też to oglądać, czyli po tym jak Wam oznajmiłam. Abraham występował na tym festiwalu. Ogólnie to występował pod koniec. Akurat zdążyłam i go oglądałam. Czasmai miałam problemy z połączeniem xd 

Jak to wyglądało u Abrahama?

Na początku dodał na Instagrama to zdjęcie:

Hoy es el día!! Atentos al #PrimaveraPop porque algo va a cambiar en @los40principales! Allí nos vemos!! || A/\


Tłumaczenie:

Dzisiaj jest ten dzień!! Uważajcie na #PrimaveraPop, ponieważ coś się zmieni w @los40principales! Tam się zobaczymy!!


Podał dalej kilka tweetów:






Później dodał na TT:



Po północy Abraham dodał zdjęcie na FB:


Ambientazo en Plaza Mayor, Gracias MADRID!!❤️  ‪#‎PrimaveraPop‬ ‪#‎MusicInspiresLife
Tłumaczenie:
Ambientazo w Plaza Mayor, dziękuję MADRYT!!!!❤️  ‪#‎PrimaveraPop‬ ‪#‎MusicInspiresLife

A tutaj jego występ:



I to tyle. Mam nadzieję, że się podobało i was tym nie zanudziłam ;)
Do następnego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz