piątek, 12 lutego 2016

Jak poznałam Abrahama?

Hej, hej, hej


Wiele osób pyta nas na asku jak poznałyśmy Abrahama. Mówiłam o tym kiedyś na poprzednim blogu, ale dzisiaj postanowiłam napisać o tym jeszcze raz.


Moja historia z Abrahamem zaczęła się we wrześniu 2013 roku. Miałam wtedy 12 lat, a Abraham 15. Ja jednak o tym nie wiedziałam.

Pamiętam jak moja młodsza siostra przybiegła do mnie i krzyczy: Boże! Marysia! Ale Dagmara ( jej bff) ma przystojnego chłopaka! Postanowiłam zobaczyć tego "przystojnego" chłopaka. Z początku nie byłam do niego przekonana, ale gdy zobaczyłam jego zdjęcie to o maj gad. Przyjaciółka mojej siostry opowiadała, że ma on 12 lat, mieszka w Warszawie, jego mama jest Polką, a tata Hiszpanem. Ja oczywiście uwierzyłam i zaczęłam z nim pisać. Nawet okej się z nim rozmawiało. Wspominała także, że Abraham śpiewa i pokazała mi piosenkę, którą śpiewał z Davidem Perejo.


Powiem wam, że od razu mnie powalił, Jego głos, miazga. Tyle, że ona mi opowiadała jaki to on sławny nie jest, a ja go nie znałam. Od tej chwili zaczęłam mieć wątpliwości co do konta na nk. Nadal, jednak pisałam, z rzekomym Abrahamem. Po jakimś czasie wpadłam na pomysł, żeby poszukać Abrahama na facebooku i znalazłam. Znalazłam i nadal myślałam, że ma 12 lat, ale gdy przeglądałam w szkole jego zdjęcia na facebooku i koleżanki uświadomiły mi, że on nie ma 12 lat, tylko więcej. Poszukałam go na wikipedii i okazało się, że ma 15 lat i jest rodowitym Hiszpanem, a o Polsce nie ma pewnie pojęcia. Brawo dla mnie! 

A co do pierwszej piosenki, to tak jak wspominałam jest to ta wyżej, a potem pobrałam na ślepo 'Senorite' i 'Te voy a amare' i zastanawiałam się czy dobrze pobrałam, bo myślałam, że to dziewczyna, Gdy pierwszy raz oglądałam teledysk to mówiłam, że Abe wygląda pedałowato, ale mimo wszystko potem cały czas go słuchałam i od tego zaczęła się moja przygoda z Abrahamem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz